
Het nieuwe platform
Bij het fuseren van twee organisaties ontstaan er altijd mooie kansen. Het systeem van Hoffelijk biedt op technisch vlak nóg meer mogelijkheden voor onze klanten, zoals de persoonlijke diplomadossiers met zelf in te stellen diploma-eisen en de optie voor een automatische koppeling tussen het klantsysteem en ons crm-systeem. Hierdoor is besloten om alle klanten van zowel Lindenhaeghe als Hoffelijk onder te brengen in dit platform. Daarbij is de keuze gevallen op een gefaseerde overstap naar het nieuwe platform, waarbij het Permanent Actueel-abonnement het eerste onderdeel is dat de – van origine – Lindenhaeghe-klanten ter beschikking zullen krijgen in het nieuwe dashboard.
Sommige klanten vanuit Lindenhaeghe zijn zó enthousiast over het nieuwe platform, dat ze gekozen hebben voor een vervroegde, volledige overstap. Dit betekent dat ze niet alleen direct voor Permanent Actueel de voordelen ervaren van het nieuwe dashboard, maar dit zullen ervaren voor álle opleidingen, trainingen en examens binnen een nog korter tijdsbestek dan de andere klanten. Hierbij denken we zo goed mogelijk mee met de klant om alles zo soepel en snel mogelijk te laten verlopen.
Zaak hierbij is dat de klant weet wie er in dienst zijn en wat de geldende vakbekwaamheidseisen zijn voor deze medewerkers. Dit kunnen wij doorvoeren in ons systeem en in één oogopslag tonen wie vakbekwaam is voor zijn of haar functie. Met de uitgebreide filtermogelijkheden en de inzichten voor managers kan snel geïdentificeerd worden waar hiaten zitten in de vakbekwaamheid en kan hierop gestuurd worden. Zo is de organisatie altijd in control!