Bekendmaking Miljoenennota

Zodra de Miljoenennota bekend is, is het tijd voor actie

Interview

Ben je benieuwd waar veel van onze verdiepende Permanent Actueel-artikelen vandaan komen? Dit is mede dankzij onze inhoudsdeskundige Rogier. Na de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening en een carrière in de Jeugdzorg, bracht het lot hem dankzij een nieuwe woning uiteindelijk bij onze organisatie. Hoe dit precies zit en wat de invloed van Prinsjesdag op het privéleven van Rogier is, lees je hieronder.

Ik heb nog altijd interesse in de financiële sector

Zijn baan in de Jeugdzorg bracht Rogier in de positie dat hij zijn eerste woning kon kopen. “Hierdoor ben ik me gaan verdiepen in hypotheken en kwam ik erachter dat ik dit hartstikke interessant vind.” Daarom is Rogier een traineeship in de financiële sector gaan volgen, waardoor hij ook in contact kwam met de opleidingen van Hoffelijk.

Wat zijn het Kompas en het Prinsjesdag Totaaloverzicht?

Vanuit de overtuiging dat onze klanten altijd zo goed mogelijk op de hoogte moeten zijn, is de website het Kompas ontstaan. Dat dit niet altijd een website is geweest, is volgens Rogier wel een mooi verhaal. “We hebben het Kompas een tijd lang als een soort boekwerk uitgebracht. Dit was een mooi product. Toen de pandemie uitbrak, werd het logischer om het Kompas te digitaliseren.”

Een ander product waar we Rogier altijd voor wakker mogen maken is het Prinsjesdag Totaaloverzicht. Oftewel: “Een duidelijk maar uitgebreid overzicht met daarin de belangrijkste plannen van het kabinet.” Zodra de Miljoenennota bekend is, is het dan ook tijd voor actie: “Dan akkeren we als team de relevante stukken door en vertalen we dat naar overzichtelijke content voor onze klanten.”

Waarom we dit kosteloos aanbieden

Op de vraag waarom we deze diensten gratis aanbieden, antwoordt Rogier: “Er zit inderdaad niet direct een verdienmodel achter, maar we gebruiken het echt om te laten zien waar we voor staan. We helpen onze klanten hiermee, zodat zij snel op de hoogte zijn van de wijzigingen en hiermee hun klanten het beste kunnen helpen.”

Fusie

Tot slot kunnen we het niet laten om toch nog even de fusie aan te stippen. Hier reageert Rogier heel kalm op: “We hadden het al druk, maar tijdens de fusie werd dit nog iets meer. Wel zien we hier vooral de voordelen van. We hebben veel meer opleidingen, oefenvragen en content die we kunnen aanbieden aan een grotere groep cursisten. Ook hebben we er leuke nieuwe collega’s bijgekregen.” Rogier ziet dan ook vooral de meerwaarde van de fusie, want “hoe meer collega’s, hoe meer we voor elkaar kunnen krijgen voor onze klanten.”

 

Wil je meer weten over de artikelen die onze inhoudsdeskundigen schrijven? Hou dan zeker onze website in de gaten.

Overig nieuws

Nieuwe AI e-learning volledig toegespitst op financieel adviseurs
Nieuwsbericht
Op het SEH-congres introduceerden we onze AI e-learning speciaal voor financieel adviseurs.
PE-stuwmeer is een feit, oplossing ligt bij organisaties
Nieuwsbericht
Het CDFD heeft de cijfers over het eerste kwartaal van 2024 gepubliceerd. Eerder waarschuwden we...
Voor de 11e keer uitgeroepen tot Beste Opleider van Nederland
Nieuwsbericht
Op dinsdag 2 april vond de verkiezing tot Beste Opleider van Nederland plaats.